آجر فندوله

Wiki Article

شماره تماس واحد فروش آجر پازلی جهت ارسال به شهرهای مختلف: 

آیا کیفیت ملات تاثیری بر ظاهر آجر درهنگام نصب و پس از آن دارد؟

پیشنهاد مطالعه: انواع آجر نسوز چیست؟ مشخصات، خواص و استاندارد اجرهای نسوز

آجر قزاقی یکی از مصالح ساختمانی است که در بهینه سازی مصرف انرژی کاربرد دارد و به همین دلیل جزو یکی از مصالح مناسب در طراحی نما است برای اینکه مانند عایقهای حرارتی عمل می کند.

دیدگاه های مشتریان تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

در این مقاله به طور جامع و کامل با انواع آجر پازلی آشنا شده و تمامی اطلاعات مربوط به آجر لگویی و مصالح آنرا مورد بررسی قرار می دهیم.

حتما شما هم عکس آجر پازلی را دیده اید، این محصولات بسیار زیبا و کاربردی در محوطه سازی، ساخت شومینه، دیوار، آلاچیق و غیره هستند.

کاربرد آجر پازلی آجر و بلوک پازلی به دلیل نصب آسان، عایق دما بودن، نمای زیبا و مقرون به صرفه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این فضاها عبارتند از:

آجرهای نما در ساختمان‌ها، ویژگی و کاربردهای متنوعی داشته و بر همین اساس، انواع مختفی از آن‌ها نیز تولید شده و در بازار عرضه می‌شود.

– آجرهای آنتیک از ویژگی مقاوم بودن و کارپذیری فیزیکی برخوردارند. در نتیجه عملیات برش، سوراخ کاری بر روی این محصولات به راحتی انجام میشود.

✅ آجر ختایی قم با ابعاد متداول ۲۰×۲۰ و ۱۰×۱۰ و در ضخامت های ۲٫۵ الی ۴، در بازار به فروش می رسد. این آجرها معمولاً در چهار رنگ قرمز، زرد، گلبهی و ابلق تولید می شوند.

این نوع آجر معمولا در سفت کاری و زیرکاری ساختمان به کار می رود و به روش دستی تهیه می شود (آجر گری).

وزن کم آجر نمای سنتی موجب شده تا حمل و نقل آن‌ها به آسانی انجام گیرد که همین امر در کاهش هزینه‌ها تأثیر زیادی دارد.

به دلیل مقررات ساختمان سازی و وزن این محصول، حداکثر برای ساخت دو طبقه از این آجر استفاده شود.

Report this wiki page