اصول موفقیت در جلسه آزمون نظام مهندسی

Wiki Article

داشتن سنوات سابقه کاری حرفه­‌ای حداقل برای شرکت در آزمون نظام مهندسی

طبق روال هر سال، آزمون نظارت و اجرا به ترتیب در نوبت صبح و بعد از ظهر روز اول و آزمون محاسبات و طراحی صبح روز دوم برگزار می‌­گردد.

این آزمون در هفت رشته معماری صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های (نظارت، محاسبات، اجرا، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت های (اجرا، طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی صلاحیت های (اجرا، طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برگزار می شود.

مشاوره کنکور ارشد

راهنمای مبحث سیزدهم (طرح و اجرای تأسیسات برقی ساختمان­‌ها)

علاوه بر این شرایط، آزمون نظام مهندسی در شرایط ویژه­ای برگزار خواهد که که دانستن آنها برای داوطلبان شرکت در آزمون، ضروری است.

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۳۹۵ – به همراه پاسخنامه کلیدی

آیا این آزمون توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود؟

من دارای مطالعه بیشتر صلاحیت محاسبه در رشته مهندسی عمران هستم. اما اخیرا مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات گرفتم.

هر داوطلبی زمانی که در آزمون نظام مهندسی ثبت‌نام می‌کند، در گام اول با شرایط برگزاری آزمون‌ها آشنا باشد.

مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان‌­های بتن آرمه) مصوب ۱۳۸۸و تکنولوژی بتن

(تصویر صفحه سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان که از تاریخی مشخص آغاز و در تاریخی مشخص، به پایان می رساند و باید هزینه ثبت نام که سالانه اعلام می شود ودر سال ۱۳۹۸، ۸۰۰ هزار ریال بود، پرداخت شود و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنید)

با توجه به مصوبات «کمیسیون هم ارزی رشته ها» ، همه دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی با عناوینی غیر از «۷ رشته اصلی» که در ابتدای این گفتار ارائه شد و دارندگانی که مدرک دکتری مهندسی بدون داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته اصلی دارند، بایستی به منظور آگاهی از امکان دریافت پروانه اشتغال به کار در رشته و صلاحیت مورد نظر، به اداره کل نظام مهندسی ساختمان محل عضویت خود مراجعه کنند.

زیرا اگر اشتباه باشد با نمره منفی باعث می شود پاسخ های درست شما نیز هدر رود.

Report this wiki page